Utomlands?

Så fort det blir varmt och jag cyklar hem sent på kvällarna får jag känslan att jag är utomlands... Uppsala är fantastiskt härligt att cykla igenom sent om kvällarna när det är varmt. Parteyy!!
Idag har jag jobbat till fem.. okul.. sen var jag en sväng på stan.. sen åkte jag hem till Malin å Gustan.. mina uppsalaföräldrar.. haha... de tar hand om mig =) annars skulle jag aldrig klara mig i denna stooora stad. Vi har beställt grejjer... ja vi får se hur det går med det.
Imorrn blir det jobb igen.. kul när det är så varmt. Helvete!
Men tydligen så ska det bli 22 grader på tisdag så KANSKE KANSKE är det varmt till Valborg. Fy fan vad underbart om det blir sommarvärme på torsdag. Ja jävlar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback