Beck

igår somnade jag cirkus 1. Helt otroligt eftersom jag inte somnat så tidigt på veckor.. det var dock med stor möda som jag gick upp halv elva.. har inte varit vaken så tidigt på mkt mkt länge. Skulle gå på ett pass kl 12 men jag hade druckit så mkt juice att jag trodde jag skulle spy. Åkte dit till två ist. Blev en timme på gymmet och jag svettades som en gris... kroppen var mkt chockad efteråt. Skakade i timmar.
Sen blev det bio med Maria. Vi såg förhandsvisningen av nya Beck. Den var helt okej, jo den var nog bra. Gunvald är ju gud. Hehe.
Stolhet och fördom på tv nu, filmen alltså. Den är inte på långa vägar lika bra som serien. Serien kan man ju se hur många gånger som helst.
Imorrn blir det träning och frisering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback