Det här med träning

Ja det har ju legat lite på is ett tag, om man säger så. Har inte tränat på.. länge =) tänker inte av slöja HUR längesen det var ifall någon från handbollen får nys om att jag inte skött mig. Hehe.
Hursomhelst så har jag kommit igång med gymmandet och dra åt... vad träningsvärk jag har. Överallt! Insåg när jag satt på gymmet att jag skulle behöva köra ALLA maskiner för att komma iform med denna kropp. Men efter en timme skakade jag som ett asplöv och kunde inte köra fler rep. Det var bara att cykla hem. Dock var det inte lika illa som igår då jag höll på att ramla nerför trappan pga slutkörda muskler.. Det hade sett ut det. Men då hade såklart en musklig kille genast kommit fram å hjälpt mig, det kanske hade varit värt det =)
Sen är det nånting som kallas vardagsmotion. Jag säger här och nu.. det är INGET för mig. Nope.. bara slöseri med energi. Det gör mig bara trött och då orkar jag inte köra stenhårt på gymmet sen. Så äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback