Handbollsträning

Japp första träningspasset med handbollen igår. Och min kropp var INTE sugen. Hjärnan ja men inte kroppen. Har haft en känning i baksidan av höger lår... det har stramat som fan. Så igår när vi skulle köra lite fys, grodhopp, så fick jag kramp i BÄGGE låren samtidigt. En typ av förstadiegrej till bristning. Så jaha vad gör man nu då? stapplar runt på jobbet. Stretching känns inte som rätt grej att göra.. Ska googla lite får se vad man kan göra åt det. Bra början på säsongen. Ledig i helgen. Vad ska man göra? träna lite kanske.. fest blir det nog inte eftersom jag äter meducin. Så jahopp.. städa å träna då. Kanske gå på stan tom. Stockholm kanske? ja jag vet inte.
Sitter på "mitt" lab, som är lab 28. Jag har blivit en lungnörd sen jag jobbade här för två år sen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lite fest går nog bra :)....vad sa jag tidig morgon, morgon och förmiddag...hehe! Hör av dej imorn om du vill med!!

Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=GOCTeHU33i4&feature=player_embedded



Den tror jag du kommer gilla! =)

2009-08-22 @ 00:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback