Hej antibiotikum

Men jag blir inte KLOOOK på det här.
På tal om vända på dygnet. Det det hela började i lördagsnatt. Jag hade jobbat natten till lördagen och varit ut på kvällen och druckit alkohol, då kan man tro att det var bara å sova när man kom hem från krogen, ICKE! jag låg och trummade med fingrarna till kl 6. Söndag natt... KAN man tro att jag skulle däcka av snabbt. FEL. Somnade iof rätt lätt men efter två timmar vaknar jag och är vaken från ETT. Jobbar måndag.. håller på att avlida av trötthet. Får gå hem och sova.. sover två timmar på eftermiddagen.. men somnar INTE på natten, får ta en insomningstablett vid två.. sover de två timmarna tabletten verkar, vaknar och är vaken från fyra. Tisdag jobbar hela dagen och tänker INTE göra om misstaget att sova på eftermiddagen... jag menar blir man bara tillräckligt trött så borde man ju kunna somna. Vid sju på kvällen får jag sätta tandpetare i ögonen för att de inte ska falla ihop, men jag är stark och kan stå emot sömnen. Här ska det sovas på natten tänker jag. FEL! Börjar bli pigg vid tio och somnar FYRA på natten.
Jag blir galen. Jag har aldrig haft problem med sömnen. Man kan ju tro att om man inte får sova på nätterna och inte sover på dagarna så måste det ju ge sig. Inte det heller... vad fan ska jag göra?
Förresten så ska jag äta meducin from kl 12 idag. UVI. I knew it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback