Mitt i jobbandet

Om jag tvingar mig att sova till fyra efter nattjobb så orkar jag faktiskt LEVA den tiden jag är vaken. Så idag sov jag till tjugo i fyra. Har annars vissa tider då jag alltid vaknar.. halv elva och två..
Första natten av fem denna vecka.. kul.. men men jobbar endast två nästa så.. kan funka. DOCK är det reggaefestivalen i helgen vilket kommer betyda JOBB.
Jag KAN INTE sluta spela Lady Gaga här hemma.. har blivit helt besatt. haha. Poppade hela natten.
Drabbades av värsta suget inatt. Jag ville ha pizza, macka, sushi... ja allt som inte kan ätas.. tur att det gått över. Annars hade jag lätt köpt sushi idag.
Min dosa är borta.. så jäkla typiskt att saker försvinner när man städar.. DÄRFÖR städar jag aldrig. DÅ vet jag vart alla grejer är.
Klippt mig har jag. Kort, blond och pank. Men det blev bra. Fan det är fint väder ute och vad ska man göra... ska å träna eftersom jag inte har tränat speciellt mkt på hela sommaren så jag kan inte gärna gå ner på stan... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback