Schlutt

Ännu en otäck natt till ända. Igår natt såg jag saker jag inte sett förut och inatt såg jag saker jag sett förut. För att inte säga för mycket. Hur som helst fick jag beröm, det kändes inte helt fel.
Alldeles strax ska jag få åka hem å sova. Har längtat till den här dagen. Jag å Malin ska ut å käka sen blir det nog lite vin hemma hos henne (ORKAR inte städa när jag vaknar fyra) för att sedan gå ut och göra stan osäker. INTE MER ÄN RÄTT. Har ju jobbat varenda jävla helg..
Snart snart ska jag få åka hem å äta mitt BRÖÖÖÖD... GÖTT. Jågert eller fil bär å bröd. Mmm... jag har ett beroende och det heter hallon och blåbär. Köper säkert tre påsar hallon i veckan och säkert fyra paket blåbär. Have to have.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback