Cykeln

Ja eftersom det hände en skum grej med cykeldäcket igår så tänkte jag att nu får det nog vara dags för cykeln att få sig en renovering. Sagt och gjort så lämnade jag in den idag.. ojojoj.. kommer bli dyrt. Cykelsnubben var helt bestört redan innan han ens hade tittat närmare på den. Han tyckte den såg misshandlad ut. Så det som ska styras upp är:
Ny sadel
Ny kedja eller bara spänna den
Vindt (?) bakhjul och ev framhjulet också
Slangen måste bytas på bakhjulet
Växlarna fryser så de måste fixas
Cykelkorgen sitter löst
Japp.. kanske billigare att köpa en helt ny. Jo och förresten skulle han byta batterier i lampan bak.

Efter detta ska jag ALDRIG skjutsa någon på pakethållaren OCH ställa in den på nätterna.. orka..

Min fina och tuktade cykel..



Däcket som nästan exploderade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback