Helgen som gick

Helgen som förväntades bli den värsta i mannaminne blev ändå helt ok.
Personalfest i fredags, MYCKET trevlig måste jag säga. Bra jobbat tjejer och killar som arrangerade, jag vara bara med som moraliskt stöd och lite pyntning. Vaknade upp på lördagen och skulle iväg på match.. tanken fick mig nästan helt panikslagen.. jag hatar att vara seg och illamående på matcher, därför festar jag aldrig innan en match. Jag gjorde dock det denna gång. Gick öcer förväntan.. jag hade kunnat springa hela dan.. var så fräsch i benen. Sen var det bara att skynda hem och vila för att sedan åka iväg och jobba i 10 timmar. Det gick ju också helt okej och jag sov till halv fyra idag. Gött!
Luciafirande har jag också hunnit med, på v-dala. Jag saknar att sjunga i kör och gå luciatåg.. det är såå roligt.
Nu i veckan är jag ledig några dagar och jag ska försöka styra upp julklapparna. Har lite å fundera på... om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback