Herrgud vad dålig uppdatering

Det har gått lång tid sen jag skrev sist. Jag har ju haft fullt upp med att sova och jobba.
Vad har hänt i veckan. Match. Inget jag kommer kommentera, jag blir bara förbannad. Jobbat. Ätit julgröt på jobbet. Handlat julklappar som jag verkligen hoppas de blir glada av.. mycket ångest har jag haft. Jag är en människa full med ångest. Haha.
Vad händer härnäst?
Imorgon ska jag SOVA.. har sovit skitdåligt på dagarna nu på slutet.. sen åker jag till Stockholm och hälsar på kusinen.. hoppas det blir lugnare denna gång.. inge drama.
Sen laddar jag för jobb och sedan hemresa. Jag har lyckats byta bort ett DUMT nattpass så nu ska jag vara ledig mellan 23 december och 1 januari! FETT!! Skönt att slippa skynda sig hem för att åka till Sälen och sedan skynda sig hit igen för att jobba ETT nattpass. Näpp. Happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback