Kallt

Idag är det om möjligt ÄNNU kallare ute. Jag vägrar gå ut. Jag är hellre inne och häckar framför datorn. Ska även baka lussekatter idag. Kunde ju inte baka några INNAN jul efter som jag INTE har någon fungerande UGN!
Har många bra nya låtar på min playlist, det känns mycket bra. Skulle dock gärna velat ha spotify i ipoden.. det är lite omständigt att få in spotifylåtar i ipoden.
Katten är helt galen nu när det är kallt ute, hon vill inte vara ute utan hon är inne och drygar sig, men för det mesta är hon bara väldigt gullig.
Imorrn åker jag tillbaka till stan.. är det riktigt kallt tar jag taxi.. har ju en hel del att ta med mig hem. köpte dösnygga glas igår på Iitala outlet och sen har jag ett zinkhus som tar lite plats.. ja det blir som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback