Kanske

Jag fick för en tid sedan ett provexemplar av Body Shops "Deep sleep".. passande att just jag fick den, jag vet. Det man skulle göra var att spreja på kudden innan man gick och la sig och skulle därefter sova som en klubbad. Jag provade detta och det fungerade, tänkte att det kunde ha varit en tillfällighet. Men så igår köpte jag flaskan och sprejade på kudden innan eftermiddagssömnen och sedan när jag kom hem imorse. Jag sover så jävla gott. KAN det vara en lösning för min sömnlöshet?? Jag kommer att använda den flitigt tro mig.

 



Nu är det iaf tisdag och jag åker hem imorgon efter mitt nattpass på röntgen. Jobbade inatt med Angelina på CT:n, vi hade skitkul. Japp, skitkul att jobba med en i sin egen ålder, det är jag inte bortskämd med kan jag lova.

Det jag ser mest fram emot denna jul är Kläppens skishop. Haha. Finns alltid så roliga saker där. Och brädåkningen också förstås, men blir det kallare än 10 grader är det lite småtufft.



Hejdå röda jackan och blonda håret.. buhuu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback