Mellandagarna

Har precis kommit hem från Sälen och kylan där. var riktigt najs men kunde knappt åka någon bräda pga kylan, snöstorm och dåligt före. Dock är det jävligt kul att åka bräda.. kommer inte kunna sluta någonsin.
Jag övertalades att åka lite längd också. Jag har ju nämligen inte åkt sen man var TVUNGEN att åka i högstadiet och jag HATADE det. Det var tydligen inte så tokigt eftersom jag åkte en mil och ramlade en gång och gjorde illa min stukade fot =/. Ska den aldrig läka?
Idag har jag varit på Kupolen.. var ju så lagomt kul.. mellandagsreorna suger ju. Finns INGENTING. Köpte en del grejer på orea.

Från julen som gick

Precis kommit fram och har inte sovit på 23 h... helt död.


i väntan på julmaten





Posing =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback