Ännu en skithelg

Ja ok alla moment denna helg har inte varit kack... bara det mesta. Förkyld å jävlig helg. Afterworken var ju trevlig. Igår var jag mycket trött och sjuk.. inte piggare idag.. Men idag har jag haft besök av Pappa och Gerd, tråkigt för dom att jag var dödssjuk och febrig. Blev en sväng på stan ändå för lite käk och shopping.
Vet inte om jag ska jobba imorrn.. troligtvis åker jag dit och försöker... men är jag för sjuk får jag inte vara där. Jobbar ju med småkids. Även denna vecka skulle jag ju börja träna... går ju så lagomt bra nu.
Ser på Melodifestivalen och tycker att Alcazars låt riktigt svänger. Synd att man inte kan få tag på den.

Vi hade ingen match denna helg.. Tråkigt.. har lite abstinens.. för att kunna vara glad nu så skulle jag behöva spela handboll varannandag ungefär.. Snart ska jag sluta deppa.. snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

går alltid att få tag på låtar.. borde finnas på youtube..

sen kopiera sidan och gå in på

http://vidtomp3.com/

(där kan du kopiera alla filmer från youtube till mp3 låtar )



där bara att följa instruktionerna så har du din låt på mp3 spelaren..

2009-02-10 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback