DRAMA!

Vilken dramatisk afton! Shit..
Började med att jag sov i två timmar innan jag drog till träningen. Så när jag ska gå ut genom porten ser jag min granne framåtböjd och plockar upp ölburkar han tappat. Så när han tittar upp har han blod i hela fejjan. Och dyngrak är han. Inte nog med det.. han är döv också. Så med mitt knackiga teckenspråk ska jag försöka ta reda på hur han mår.. jag försökte övertala honom att låta mig ringa ambulans men han vägrade. Så efter en hel del försök till prat så fick jag väl lov att åka till träningen. Nerblodad och fin.
Väl på träningen så hade vi ju en gästtränare idag... dammit.. det hade jag glömt.. tur att jag hade tagit på mig mina finträningskläder då... INTE. En gammal tisha som jag målat i... grejt. Inte nog med det... gästtränaren var inten mindre än Hammarbys Jimmy Karlsson. Ännu mer grejt... visa upp sina handbollskunskaper kan man ju försöka med när man har en sån med... men lätt är det inte...


Han är ju inte ful direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback