En söndag

Idag har det varit en helt vanlig söndag. Vaknade sent.. tvingade upp mig vid tio och åt frukost... Var ju inte hungrig egentligen men eftersom jag skulle iväg på match så var jag så illa tvungen och tvinga i mig lite. Somnade sedan i soffan... så var det dags för lunch.. hehe.. kaffe å macka. Sen var det ju bara att dra iväg på match. Denna gång var det Westis som skulle få smisk. Var taggad som fasen.. adrenalinet nästan kom ut ur öronen.. men så stukade jag foten efter 20 minuter å allt var förstört. AH.. kom helt ur balans... gick inge vidare å spela trots tejpning å grejs. Huvudsaken var ju att vi vann.. och vi vann stort igen. Vi är helt enkelt skitbra.
Efter lite kontakter så inväntar jag underklädesleverans från Rättvik.. Rättvik, underklädernas Mekka. Hahahaha... nästan. Men hursomhelst specialleverans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback