Film + käk + trevligt sälle

Yes det är över.. nördigaste dagen på hela året är över. Man skulle ha gått ut på krogen.. definitivt parfritt.
Gårdagen spenderades med Ylva som började med en lång promenad sen bar det av hem igen där jag fick lov att städa innan vi skulle inhandla kvällens mat. Jag hade inga speciella önskemål så Ylva kom med ett bra förslag på käk så det blev smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis och tzatsiki. Vitlöksbröd såklart. Vitlökstema alltså. Jag kan lova att det ångar vitlök av mig.. Kikade på Melodifestival och var allmänt otrevliga mot varandra.. ingen kärlek i sikte alltså.. hehe.. totalt bojkott. Nejdå.. Sen fick det bli film... Tropic thunder... den var faktiskt rktigt bra. Tycker jag iaf =)
Men eftersom jag fortfarande inte har vänt tillbaka dygnet.. så är jag astrött nu när jag vaknade så tidigt (10:00) tror jag ska sova vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback