Laddar för kvällsjobb

Fortfarande seg sen sömnen... åt resterande pannkakor som blev över så nu är jag mätt kan jag lova. Kaffe ska snart kokas.. så att jag är någorlunda människa när jag börjar jobbet.
Nu har mycket kaffe druckits och jag är skitpigg. Detta KANSKE kan bli bra ändå.
Måste boka tvättid också annars blir nog inte handbollsbrudarna glada när jag kommer med otvättade tröjor till matchen på torsdag. HAHA.


Kaffe is the shit.


Alltså.. vad är det med min mage och jobba natt egentligen. Känns som att jag alrig någonsin varit hungrigare än när jag jobbar natt. De andra upplever inte alls samma hunger... man ska ju helst inte käka så mkt på natten.. men hur ska jag kunna följa det rådet? jag svälter ju ihjäl...

Alltså kattungar... mitt hjärta smälter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback