Pigg

- Har du pussat nummer 2?
Japp


- Vad har du för relation med nummer 20?
Vi har varit ihop


- När ska du träffa nummer 30?
Ja kanske imorrn eftersom jag och Erik jobbar ihop

- Är nummer 18 söt?
Jo carro är väl söt


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Jag sköt en boll rakt i magen på henne.. hon kved.. tyckte hon var lite klen ;-)


- Gillar du nummer 14?
Nja.. borde radera numret.


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Haha vet inte ens vem det är..

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Men shit vet inte Vilken Emma det är.


- Är du nära vän med nummer 23?
Ekonominytt? nja.. kanske ska radera det med


- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej det har vi inte.


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
JA det är min syster så det skulle jag kunna


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ingenting


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Japp Bettan är en rolig kvinna


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi är kusiner


- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Ta en fika, kanske.

- Vad är det bästa med nummer 8?
Hon är social och rolig.


- Brukar du och nummer 16 träffas?
Nej tyvärr det var längesen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback