Sådär då.. nästan helg ju

Japp sista träningen för veckan.. (handboll iaf).. så det betyder helg för mig. Imorgon har jag tagit på mig ett extra pass vilket betyder :-. Sen kommer jag antagligen att däcka här i soffan... kul fredag.
Lördagen kommer dock att bjuda på en massa skoj I hope =).. jodå,, jag och Ylva ska pola och se melodifestival som grand finale på dagen. Tema på dagen blir vitlök. Så allt som innehåller vitlök kommer vi att äta.
Tänk om det kunde vara lite roligare på jobbet... alla är så hysteriska att det inte går att prata med folk... jaja... det kanske blir roligare.
Tränat alldeles nyss riktigt bra träning men kanske inte lika bra som i tisdags då vi hade honom. Han var tydligen imponerad av oss.. skulle han våga säga annat? hehe... men som nån sa... "Fortsätter det i den här takten så är vi ju riktigt vältränade till sommaren!" oh yes.. och när hände det senast? Har det någonsin hänt?



Sådär ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback