Semesterdag

Jamen en ledig dag såhär mitt i veckan är ju aldrig fel. Bra jobbat Tilde. Jag har nämligen lagt semester idag av ingen egentlig anledning... haha. Och helt rätt... jag behöver alltid ledig. Speciellt denna vecka då jag varit riktigt less och flera gånger velat byta karriär. Det finns så mycket annat jag vill göra.. Jag ska fundera lite till på mina idéer. Det bästa vore ju om jag hade nånslags modeintresse så jag kunda tjata om det här på bloggen och sen tjäna storkovan.. men jag har inte så mkt intresse för sånt. Jag får hitta på nåt annat och skriva om. Vad kan jag?... hmm...
Sitter iaf här på min lediga dag.. utsövd och med äckligt starkt kaffe... ska försöka vakna så jag kan komma iväg och träna.
Helgen blir förhoppningsvis trevlig. Afterwork på flustret på fredag med Ylva.. sitta å äta gratis mat och dricka ett glas vin går ju alltid. Sen lördagen åker vi till Enköping för att sätta Södra Trögds på plats. Dit kommer även papi som ska kolla på oss. Sen på kvällen bär det av till nånstans på andra sidan stan.. vet inte riktigt vad det heter.. salabackar? Ja iaf så är det inflyttningsfest hos Jenny. Förresten så är det 80-tals tema på Flustret .. älskar ju 80-tal och Christer Sandelin och Tommy Ekman kommer juuu!!! STORT! haha.

Men annars är det bara grått grått grått i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grått, grått och lite guld väl? Du kan modeblogga om din guldjacka kanske?

2009-02-18 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback