Det här med magsjuka

eller vad det är. Har jag då heeelt missuppfattat. Läste lite om det och det står vad man ska äta å inte äta. Jag har ju ätit allt man inte ska äta iaf. Jag har druckit mjölk, ätit fil.. ätit glass.. ätit fibermackor... inte konstigt att jag känner mig skum. Idag  precis när jag skulle lämna hemmet och sätta på mössa eller ja byta mössa... fick jag så kraftig mjölksyra i armarna att och jag fick lov att stå och vila mig i flera sekunder. .och sen när jag var på stan så skulle jag gå upp på övervåningen i en affär.. fick jag lov stå och pusta ut lääänge. Galet. Kanske inte är så frisk som jag tror. Skulle ju ha ätit sushi... haha ännu ett smart drag av mig... men det blev inget av med det.. kanske tur. =)
Detta är ju värsta bantarhelgen. Ingen fest... inget godis... pizza dock =( magen står dock rakt ut precis som innan utbrottet i torsdags, det är nåt som inte riktigt stämmer... vill inte ha fler utbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback