Kanske en bra söndag

trots alla tråkigheter så har det varit en bra söndag. Åkte till Almunge vid halv tolv idag för match. Kommer till hålan och ska spela i ladan. Världens sämsta golv.. hela HK 71 var som bambi på hal is... helt sjukt vad vi åkte skridskor.
Vann gjorde vi, såklart, måste jag ju bara tillägga. Gick bra för mig trots att jag inte trodde det. Glömde shorts så jag fick spela i ett par röda. haha. Sprang runt och hade tankarna på annat håll... det var helt enkelt inte upplagt för bra handboll från min sida. Men så fick jag in en hel del mål faktiskt. Kul.. brukar inte gå så himla bra för mig.
Men så finns det ju det där andra... suck.. jobb imorrn. Hade känts helt okej.... om inte en viss person är där. Ah... jobbigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback