Lycka är att vara frisk

Shit sitter här å svettas som fasen. Måste ha feber, detta är inte ok. Jag skulle gå på stan idag. Hur det hade gått med min magsjuka kändes inte relevant. Löning, fredag och "ledig" gäller bara stan. Men jag har bara vågat äta en dl fil till frulle och leverpastejmacka till lunch. Känner mig lite lost... kanske inte är så frisk som jag tror. Jag är aldrig sjuk. Jag är inte gjord för att vara sjuk... jag blir deprimerad av att vara sjuk. Jag vill kunna spela handboll, gå till jobbet.. alltid och jämt. Jag hoppas att jag aldrig någonsin får någon allvarlig sjukdom för då är det kört.
Jahopp så vad gör jag idag då...
-Laddar ner Veronica Mars.
-Försöker behålla maten.
-Betalar räkningar.

Stan imorrn. Det är fakta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback