Oj vad tiden går

Inte skött bloggen på ett tag. Har haft lite annat för mig. Inte befunnit mig på samma ställe som datorn helt enkelt.
Jobbade första dagen efter semestern igår... helt slut i skallen var jag. Pratade en massa trams och gjorde tokigheter... inte bra att vara borta, ska nog jobba jämt. Idag var en jobbig dag. En massa colonundersökningar och en muc. MUC= trycka in en kateter genom urinröret (oftast på väldigt småbarn) trots deras hjärtskärande skrik. Fruktansvärt jobbigt då man blåhåller dom så att undersökningen ska gå fort. Man är helt slut efteråt.. iaf... och man känner sig hemsk. Usch.. Imorrn blir det en massa colonundersökningar (jippie..inte) och esofagusgrejs. Ja... ska försöka springa en vända också, om jag orkar.. saker är jobbiga nu. Ena stunden är jag glad.. helt plötsligt vänder det... ah jag blir galen.. tänk om man kunde få vara lite jämn i humöret. NU dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback