Sådär lite lagomt trevligt

Imorse vaknade jag mätt. Kanske inte mätt men ohungrig. Jag är ALLTID hungrig när jag vaknar.. snoozat hade jag också gjort alldeles för länge och hade mkt bråttom. Så jag hinkar i mig deciliter med fil och störtar till jobbet. Tyckte jag kände mig lite skum i magen redan på morgonen men trodde nog det var för mitt snabba intag av fil. Magontet blev värre å värre till slut höll jag på att avlida. Så efter lunch stod jag inte ut utan berättade för chefen att jag inte mådde bra.. hon skickade genast hem mig. En pärs att cykla hem... livrädd att behöva ställa mig vid ån och spy mitt i stan.. Kom iaf hem och har slitit ut golvet mellan toan och soffan... har så satans ont i magen.
Kan inte tänka mer.. måste vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback