Ser ev. ljuset

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Vaknade och fattade inte att det gått en hel natt... måste ha sovit som en klubbad. Ser nästan ljuset i tunneln.. hoppas det är över snart. Orkar inte må såhär... det är SÅ ONÖDIGT OCH INTE BEFOGAT!!! Jag är nog inte riktigt klok.. nej.
Kanske är det håret som gjort det. Klippte mig nämligen igår... och jag har ALDRIG betalat SÅ mkt för en klippning, färg och slingning EVER!!! halleluja... tur att jag inte klipper mig så ofta. Men nu är det ljust vill jag lova... synd att jag är så blek.. det ser inte riktigt okej ut. men men... det får duga. Utväxten lär komma som ett brev på posten.
På fredag blir det after work på flustret. Skojj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback