Som på den gamla goda tiden

Sista halvåret på UU var det allra bästa. De första 10 veckorna hade ju praktik mån-tors och ledig fredagar.. precis som jag har idag. En ledig fredag. Fy fasen vad jag njöt då.. och nu. Tänk om man fick vara ledig varje fredag.. så skulle livskvalitén öka. Nu har jag ett lite tveksamt schema.. jobbar nästa gång natten till tisdag och natten till onsdag sen torsdag dag och fredag kväll. Varför la jag fredagkväll? ah.
Idag ska jag iaf plocka undan en massa kläder som jag inte plockar undan när jag jobbar och STÄDA. Usch... att jag aldrig kan hålla ordning.. det bara går inte.



You say that you love me
We both know you don't mean it every day
But somehow you got me
So I'll put up with anything you say
Because I love you..
Because I love you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback