Återfall

Ah.. vad är detta. Skulle ju sluta skriva. Gick inte så bra, det nya stället är inte lika kul som detta. eller kul å kul.. jajja. Behöver nåt att roa mig såhär mitt i natten. Min semester är över och ångesten infann sig inte riktigt lika kraftigt som jag hade trott. Eller den spreds nog ut över hela sista veckan så den ångestsmäll som jag befarade skulle komma sista dagen innan jobbet kom inte riktigt. Tuuur... rädd har jag iaf varit för att jobba igen. Tänk så hade jag glömt allt?.. nu har jag iaf setat på ct:n här inatt och det har gått rätt så bra.. (ta i trä).. och nu har jag INGET å göra... Vänt på dygnet har jag iaf gjort j*vligt bra. Är inte trött än så länge.. sitter och läser gamla inlägg från 2007. Tänk vad mycket roligare jag skrev förut. Innan jag blev såhär cynisk.. min fantasi var så mkt bättre. Jaja.. jag får läsa gamla grejer å kanske hitta magin igen.. haha. Jobbar rätt så okej dessa fyra veckor.. inatt, sen natten till tisdag och natten till onsdag. Sen ledig en vecka. Känns ok att börja så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback