Eric Bibb

Ikväll har jag, hör och häpna, varit på blueskväll. Eric Bibb spelade. Det var mycket gemytligt och genuint. =) Vuxenpoäng till mig.



Idag har jag för övrigt sovit till halv tolv då Maria väckte mig.. pallrade mig upp, åt frukost och gick sedan och sov lite till. Hehe. Blir ju så trött efter allt nattjobbande. Men det jag OCKSÅ gjorde var att jag tränade.. inte en utan TVÅ gånger. Kanske kanske är jag igång nu. Ska även förbi en sväng imorrn. Tränade en sväng förra veckan.. dog då efter två minuter på Stairmastern... idag dog jag efter fyra minuter. Det tar sig =))

Kommentarer
Postat av: Pappi

Vad kul med blueskväll. Eric Bibb skulle jag också vilja se o höra. Var han bra?

2009-08-03 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback