knyckt

1. Hur bor du? I en lägenhet. 40 kvm... ingen balkong... suger.

2.Vad är din favoritefterrätt? KAN vara något med vanilj.. pannacotta kanske

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en? Osynlig

4. Hemmafest eller utgång? Utgång.

5. Brukar du lyssna på ljudböcker? niet
6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden? humm... ja det har jag nog

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden? nej
8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant? marsvinet, som jag fortfarande drömmer om ibland.. saknar henne

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet? sam/eko.
10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen? äckligt bra handbollsspelare...eller dansare kanske... en dröm jag har... 

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden? både och..
12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik? ingen aaaning.. ingen av dom..
13. Har du gått på en blind-date nångång? nej.

14. Har du eller har du haft ett smeknamn? nope.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu? space cowboy - falling down.. går på repeat.

16. Pratar du i sömnen? nej tror jag inte

17. Vad hade du helst velat få i present? en miljon... eller en bil (dyr)... om man nu måste välja =)

18. Är du ärlig när du bloggar? så gott det går.. sen är ju allt skrivet ur min synvinkel..

19. Har du vunnit pengar någongång? nn slant här eller där
20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det? vill jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback