Fyndat!

Jag har gått runt och spanat på en kofta och en klänning på carlings ett tag och idag gjorde jag det igen och då var det halva priset på BÄGGE! HAHA! det var inte det lilla fyndet jag gjorde. Jag letade efter en varm sommarjacka eftersom jag frös som fasen igår. Den enda jacka som jag visste var Henry Lloyd-jackor som levde upp till mina krav. Men ville egentligen inte köpa någon eftersom hela stan går runt i sånna. Men så hittade jag ändå ingen annan jacka som passade så jag tog väl en sån jacka ändå. Skulle kosta 2495kr, sviindyrt men vad skulle jag göra.. har inte köpt en jacka på evigheter.. Men så kom jag till kassan och så hittade inte kassörskan prislappen så hon letade efter en likadan... Hon hittade en herrjacka som kostade 1495kr och undrade om jag godtog priset, ÖH JA!! haha.. flyt har jag haft idag. Hoppas det fortsätter så =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback