Midsommar

Japp avklarad är den. Nästan. Imorrn är det annandag midsommar som jag så gärna kallar det. Annars tar ju midsommar slut så snabbt.
Så igår var jag i Leksand med Ida, Idas syster och Idas systers pojkvän. Första anhalt var en fest inne i Leksand. Inte så roligt där nej när de redan hade festat sen 11 på dan. Det såg förjävligt ut där. Men solen kom och vi började överväga om vi skulle bli religiösa.. helt otroligt att solen alltid skiner vid resningen. I gropen hamnade vi, det var trevligt som vanligt och dansen kring stången som inte får undvikas. Det var dock inte lika mycket folk i gropen som det brukar vara... men hel del ändå. Sen var det dags att traska vidare till en fest i Tibble, det var väl trevligt där med en inte jätteskoj där heller. Nej nästa år ska det styras upp nåt riktigt.
Idag har det varit segt.. ätit pizza, träffat Maria.. det var trevligt. Men imorrn ska jag återgå till dieten. Får inte fuska som jag gjort.
Jag vill aldrig att min semester ska ta slut och jag vill INTE tillbaka Uppsala överhuvudtaget. Kanske dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback