planer inför "semestern"

Så nu har jag packat EN av två möjligen TRE väskor. Hela resväskan är FULLPROPPAD med endast kläder och nu väger den bly. Dåligt med strumpor är det dock... hmm.. men jag ska ha varmt på min semester annars blir jag sur. ska nog ta med mig lite dvd-filmer hem. Kan vara bra å ha.
Jag har mitt mål för semester klar.
- träna mig i form
- hålla mig till dieten
- gå ner 5 kilo
- omdesigna bloggen
- läsa ÄCKLIGT mkt böcker
- träna ÄNNU mer
- städa HELA lägenheten
- rensa ur och slänga kläder jag inte använder.
.. nej det blir ingen semester det här inte...

Jag är totalt LESS på jobbet. JAG VILL INGE MER! trött på att röntga alla möjliga och omöjliga kroppsdelar.. trött på att sätta nålar.. trött på att spruta kontrast.. trött på att gå upp på avdelningar.. bläää..

Här kommer en bild på "nya" håret.


Kommentarer
Postat av: Brita

Va fint!!

2009-06-17 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback