Semester dag nr 1

Egentligen började min semester redan i torsdags men jag räknar from idag. Så från denna dag och 4 veckor framåt så ska jag vara LEDIG. Fyra veckor.. vad hinner man göra? känns som att man inte hinner med något. Peace & Love börjar idag.. och ingen biljett har jag... alla tjatar om hur roligt det ska bli. Jaha... jag ska bara softa jag.. läsa bok... shoppa. Känner inte som att man fot skulle klara av en P&L festival.. skulle nog "slå upp" skadan igen.. skyller på det.
Jaha nu regnar det...
Har smetat in mig i myggmedel eftersom jag får såna enorma bett.. kul.. det ska ju vara sommar... jag ska inte behöva sitta under tak i skydd från regnet och slåss med mygg och knott.
Sol och ösregn... ingen logik nånstans
Igår blev det iaf majstångsresning nr 2 för min del..

Sen kom lite hemligt besök

Kanske man skulle ta å städa lite i rummet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback