Alltså jävla skit helg

Har haft ont i halsen i en heel vecka till och från och när bryter det ut? Jo när jag har en hel helg fullspäckat med en massa roligt. Vad är det för skiiiit??
Klarade fredagens aktivitet rätt bra med förkylningen men på lördagen bröt den ut ordentligen och jag som skulle till sthlm för att shoppa och sedan fira Sara och Ida. Skit skit skit. Jag är BITTER för jag ville verkligen åka. Nehepp så hemma fick jag vara och snora. Och idag har jag varit JÄTTE sjuk.. tittat på film och bara legat i sängen.
Har sett "låt den rätte komma in" ingen höjdare direkt trots all bra kritik. Ska sluta bry mig om alla bra betyg.. det betyder inte ett skit iaf. Så nu var den raderad från datorn. Imorgon ska jag jobba.. blir inge 95F för min del, då jag kan ta kål på vemsomhelst. Nejdå imorrn är jag frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback