En fredag

Ja jag vaknade ju alldeles för tidigt och kunde inte sova vidare, så jag har levt på mina fem timmar som jag fick imorse. Jag har icakassar under ögonen. Not very gorgeous. Men men. Åkte till massagen iaf och det .... gjorde ONT.
Helkroppsmassage 45 min inte helt fel iof.. men är man som ett kylskåp så är det nästintill en pina när axlarna masseras. Fast det var kul, hon tyckte jag var vältränad=)) och tyckte jag skulle börja med yoga för att maximera min träning. Helt enkelt chocka kroppen med sånt som den inte är van med att göra.. och yoga är ju inte direkt vad jag gör annars nej... men hon tyckte jag skulle börja och så skulle jag berätta hur jag utvecklades på handbollen. Kul att de är så engagerade.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback