En helt okej dag

Japp det ordnade upp sig med piggheten iaf. Traskade till jobbet, satt där i ett par timmar på ett aaaastråkigt möte och sen gick jag hem. Köpte semlor på hemvägen.. åt och insåg att fick lov att träna jävligt bra på träningen.
Så löpningen innan så sprang jag utav bara helvete... träningsvärken var olidlig. ALLT gjorde ont. Sen blev jag varm och det gjorde inte längre så ont, en riktigt bra träning till slut. Inga fler semlor nu..
Måste gå ner minst 4kg till resan... det bara måste gå.. kan ju inte vara så svårt.. har ju lite å ta av om man säger så.
Så imorrn blir det träning igen... ingen jäkla rygg/mage-träning denna gång.
Ska jag möblera om imorrn?... det blir ju lixom aldrig av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback