En seg söndag

Jag försöker ställa om till nattliv. Så igår var jag uppe till två cirkus och nu imorse fick jag ju lov att se starten i Vasaloppet... det är ju så trevligt. En från Floda ligger femma (andra svensk).. skoj!
I fredags blev det utgång på Värmlands men även en sväng på Flurran. Har ju haft det roligare men det var faktiskt helt ok. Och igår en fika på stan och sedan lite stadsvandring, hem och mello. Tyckte det var riktigt kul igår på melodifestivalen.. jag skrattade så grannarna hörde... inte så konstigt när dom hör allt iaf. Sen blev det lite spontant med ett besök på en förfest som jag inte hade några större förväntningar på, var faktiskt riktigt roligt.
Och nu sitter jag och försöker planera dagen... hur jag ska lägga upp det med träning, mat, sömn... börjar jobba kl 21.
Jiahopp... ska kolla lite mer Vasalopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback