Frågor för intresserade

Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Byxor?
Vad lyssnar du på just nu?
Tittar. Jag tittar på Miami Vice
Vad gjorde du igår kväll?
Igår kväll var jag på bio med SL och Ylva. Män som hatar kvinnor. Riktigt bra och jag hatar män som hatar kvinnor.
Hur är vädret hos dig just nu?
Kôlboa som mutti säger ibland. Mulet annars antar jag.
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Ylva
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen, utstrålningen, hållningen..
Hur mår du idag?
Seg, konstig i halsen..
Vilken är din favoritdryck?
Bon Aqua citron, vatten, juice
Favoritsport?
Handboll handboll handboll och lite rugby =)
Hårfärg?
Lite mörkt lite ljust 
Ögonfärg?
Blågrå, rätt ljusa
Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång
Syskon?
Ja två
Favoritmånad?
Maj kanske... juni också då
Favoritmat?
En hel del, sushi, oxfilé.. jamen det mesta... lättare å skriva det jag inte gillar
Senaste filmen du såg?
Tittar just nu på Miami Vice.. KAN vara den.
Favoritdag i veckan?
FREDAG!
Favorithobby?
Träna, bio, sova (ingen hobby kanske), jag skulle vilja säga måla och sy.. pyssla och sånt. Men det är inget jag gör.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nja jag vet inte.
Favoritlåt?
Ja en hel hög. Men en gammal favvo Kevin Little - Turn me on
Sommar eller vinter?
sommar.
Kramar eller kyssar?
beror på vem det är.
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande.
Choklad- eller vaniljglass?
Kolaglass
Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor ensam i min etta i Uppsala
Vad läser du för böcker just nu?
Pilotens fru eller vad den heter.
Hur ser din musmatta ut?
Ja en sån där på bärbara
Favoritsällskapspel?
Då måste jag få skriva Sing Star (eftersom jag alltid vinner över Malin=)) hahaha
Favorit data/tv-spel?
spelar inget
Kan du nudda näsan med tungan?
ingen aning
Kan du korsa ett öga åt gången?
ingen aning
Är du romantisk?
tror jag nog
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Njäää

Kommentarer
Postat av: gustav

Favorit data/tv-spel?

spelar inget



singstar...?

2009-03-13 @ 10:16:35
Postat av: Anonym

Jag skulle inte kalla det ett dataspel. Jag skulle kalla det en livsstil.

2009-03-13 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback