Halt

Ja jag använder en mycket lustig gångstil för tillfället. Efter onsdagens baksidalår-träning så har min muskler dragit ihop sig nåt oerhört. Jag kan inte räta ut benen så jag slänger fram ett ben i taget när jag går, för att inte tala om smärtan. Jag håller på att döööö. Hur fan ska det gå imorrn på matchen? Jag får se till att spela så jäkla bra att jag slipper undan bänken för sätter jag mig där lär jag inte komma upp, och gör jag det har jag en 90gradersvinkel i knävecket som inte kommer att kunna rätas ut. AAAHH...
Tilde ska snart på MASSAGE!! fy fasen vad gött. Alltså jag har aldrig fått riktigt massage sådär förut.. bara helkroppsbehandlingar. Ska nog genast boka in fler när jag är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback