Helg på intågande

Fredag, keso och kesella med fruktsallad, Leksand - SSK på tv.. kan det blir bättre? ja. Jag skulle kunna vara frisk och ledig imorrn, eller varför inte ledig resten av livet. Då skulle det vara bättre.
En vecka kvar med handbollen sen blir det rugby. De senaste åren har jag varit så fruktansvärt LESS på handboll den här tiden på året. Nu vill jag inte sluta spela matcher. Jag var iof jävligt trött på det i höstas.. tog ut det då ist. Vår är det när sista matchen spelats, alltså nästa söndag. På väg hem från Enköping (där vi alltid spelar sista matchen) i bilen DÅ kommer vårkänslorna. Men på söndag blir det en riktig kraftmätning mot Lidingölaget som bara förlorat en match denna säsong. Spännande! vi är fullt lag och kan spela med TVÅ sexor, DET är det inte många lag som kan. Om jag bara får vara frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback