Hemma i Daaalaarna!

Dalarna med det roliga "D:et" alltid lika roligt när folk försöker säga Dalarna på dalmål.. ingen lyckas och värst lät det när GBG-brudarna sa det på göteborgska. Jag skrattade så jag dog.. finns bara ett sätt att säga Dalarna på. Japp. nog om det. Var på Kupolen nyss... folk pratar bra lustigt i Borlänge.. ja nog om det =)
Lämnade våriga Uppsala för vintern här på landet. Snö upp till knäna och inte ett grässtrå i sikte.. hmpf.. jaja det kommer väl.. nångång. Får alltid åka första klass och betala för andra klass, det ni! =) Konduktören kom och kittlade mig under fötterna när jag låg och blundade .. det tyckte han var skit kul. Jag fick väl helt enkelt skratta med..
Nu har jag iaf inhandlat Clinique produkter så hela budgeten sprack. Men nu kan INGET stoppa mig från att få tillbaka min perfekta hy ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback