Nattjobbar

Känns faktiskt helt ok. Pigg och glad efter vinsten. Hade nyss VÄRLDENS sötaste bäbis här, herrejesus. Han hade ätit ett halvtpapper och var skitnöjd över det, log med hela ansiktet och sparkade med fötterna. jag höll seriöst på att sno honom. Det är det inte många barn man känner så inför, nej.
Imorgon blir det sminkprovning hos SL:s kompis. Fränt värre. Får se om hon prackar på mig en massa grejer.. ja blir säkert så. Men träning annan dess såklart. denna vecka hinner jag ju träna hur mycket som helst nästan. Jobbar bara två nätter och inga träningar kan jag gå på så jag blir så illa tvungen att röra på fläsket på egen hand. Så på denna handbollssäsong har jag bara en match kvar.. buhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback