Sista natten med gänget

Sista natten med nattgänget alltså. På ett tag..
Började lagomt kul med en fullproppad akutlista, hur i helsike skulle vi hinna med det. Jag bröjar med att ringa ner en hel hög och Ulla sticker på avdelning för att ta lungor. Jamen goddag traumasökaren ringer STORTtrauma. Helvete också. Är inte jättehaj på appareten nere i akutrummet, har bara en aning. Men som tur var så blev det inget, utan bara CT-trauma här uppe på röntgen. TUR att jag hade direktkontakt med folk som satt hemma som kunde guida mig lite. Haha. Så det blev en bra natt ändå. Börjar bli bra på CT:n nu. Eller bra å bra... får inte panik längre =)
Får se hur det går att somna när jag kommer hem sen.. vill inte sova så länge imorrn. Sen ska jag spendera kvällen hos Malin och sjunga singstar.. yess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback