Tadaaa!!

Vaken. Känns inte så.. känns som att jag sovit aalldeles för lite. Ledig idag.. ICKE. Måste till jobet pga att jag är superanvändare av det nya systemet och det är typ möte. Suck. Bara å göra det. Får ju en promenad iaf och får lyssna på lite musik.
Har jag träningsvärk i mage och rygg?? svar: ja. Känns som att jag har två ömma bollar i ryggslutet. Men det känns bra.. känns att man gjort nåt nyttigt.
Hej mitt vinterland!! jävla skitsnö...
Jag har så mycket att ta itu med:
Städa ut kylen
Rensa garderoben
Montera ner en hylla
Måla klart lite lister
Städa badrummet och övrida lägenheten

Jag får sätta upp mål och ge mig belöning om jag gör det, annars kommer jag aaaldrig få nåt gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och malin kanske kommer förbi på en fika eller nåt på lördag, eller är du upptagen?

//favoritbrorsan

2009-03-03 @ 20:31:13
Postat av: tildus

Du jag är nog det.. om ni inte kommer innan tolv

2009-03-03 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback