Ny vecka

Yess måndag, kan ju inte bli bättre!! Haha.
Idag är första dagen på resten av mitt liv och jag började den med jobb och efter det Yoga. Helt okej yoga för att vara gratis. Tyvärr så ska schemat göras om som gör att jag aldrig kommer att hinna gå. SYND! Jag får helt enkelt börja på SATS där de har all möjlig yoga. Jaja det får väl kosta då.
Idag ska jag reda ut mina dreads eller jag menar mitt hår som blivit dreads .. =( det blir en helkväll i duschen.
Vad står på schemat denna vecka då:
Bryggan premiär imorrn.. kommer inte kunna gå då de öppnar 17 (jag slutar iof 17 men om folk köar från kl 16 så finns det ingen chans att komma in.. finns väl ingen som ska gå iaf när alla jobbar jämt)
Träning.. vet ej vad..
Jobb 7.30- 17.00 VARJE dag.
Ja sen vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback