Portugal is on

Tja!
Gör en kort uppdatering om hur läget är. Det är värsta vädret!! det ar helt ok mat, det ar massa traning. Det ar fett.
Ja vad ska man saga, har an sa lange kort, yoga, cirkeltraning, stavgang, lopning, SOLNING for fasen, badning. Det blir ca 3-4 pass om dagen.. HEEELT ok.
Jag ar sa glad att det ar kallt hemma... det ar alla har... hahaha. Blossom har anlant till orten. Idolen.
For ovrigt ar stallet invaderat av overtranade friidrottare fran alla olika lander.. nej inga komplex har inte... hmpf.. fy fasiken vilka kroppar de har. GAAALET. De kor stenhart i poolen medan en annan flaker ut sig pa handduken.. jajja.
Men man ska inte klaga.. jag har halsan i behall.. och jag har haft det samre.. om man sager sa.
Imorrn blir det lopning pa stranden sen lite styrka pa det... sen frulle och SOOLEN innan vi kor ett pass med Blossom... sen lite lunch.. lite sol.. lite mer traning.  Yesss..
Ja ni skulle helt enkelt ha akt hit.
Adios!
Mutti och Fridolin vill sa gärna hälsa förresten.

Och en hälsning till papi eller ska jag kalla honom Stig-Gunnar hädan efter... NEJ jag ligger inte och latar mig.

Nu maste jag dra vidare.


Kommentarer
Postat av: Peter

Ja här är det åtminstone myggfritt så kylan har någonting gott med sig.

Kul att ni trivs o mår bra.

2009-05-05 @ 21:52:49
Postat av: Papi eller ?

Was meinen Sie?

2009-05-07 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback