Vilken natt!

Men dra åt h*lvete vilken natt. Jag har rätt till att svära kan jag lova. Fy fa-an vad vi körde.
Eftersom lab 9 gick sönder första natten jag jobbade så har bara ett ct-lab varot öppet, så de akuta patienterna har bara blivit fler å fler under dagen. Så när vi kom så var det 47 akuta ct-remisser i inkorgen, Jippie!
Vi körde så otroligt snabbt att jag inte hann tänka mellan alla körningar. DET har jag dock gjort när jag sov.. jag tror jag körde ytterligare 35 patienter bara i sömnen... Tankarna bara snurrade. 3 timmars sömn blev det och jag är fortfarande uppe i varv. Jag tog pulsen på mig själv under natten den var på 84 vilket den också hade varit i några timmar...
Under natten träffade jag en tjej som jag spelat handboll mot ända sedan man var liten. Sofia, hon spelade i Borlänge. Hon kände igen mig, skoj.
Så idag blir det slapp om jag bara kan lugna ner mig...
Var förresten på stan igår, köpte ett par skitsnygga skor. Ska ner på stan igen imorrn...
Grattis Josse och Olle OCH Josefine och Rikard för tillökningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback