En LEDIG dag

Inte från jobb men från en massa måsten. Eller helt enkelt en kväll utan handboll.. även om jag skulle kunna spela handboll varje dag så är det rätt skönt med onsdagar då man slipper. Tränade igår och fotleden gjorde ont. Idag är den mer svullen än den var när jag gjorde illa den.. ska nog ta en rtg-bild snart. =) Gött med röntgen.. slänga in sig på labbet och bränna av en bild.. MER röntgen åt folket =)
Fy fan.. det kom ett moln av fotsvett... NAJS =) haha.
Hoppas att det väntar en överaskning till mig när jag kommer hem. För nu har jag väntat LÄNGEE!
MKT att se på tv ikväll.. Först ska jag kolla nya avsnitten av The Hills och The City på mtv, sen blir det Paradise Hotel och till sist True Blood. Skulle ha velat ta mig en löptur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback